fredag 13 januari 2012

Häng i hagen









Idag så va jag med grabbarna en stund i deras nya hage :) Har ''sandat'' lite runt ingången med snäckskal då det har blivit lite isigt där. Och har även hängt upp en mineralsten! Så får man väl se om dom kommer att ''äta'' av den

Lucky var riktigt busig idag och pigg och sprang upp och ner i hagen vilket jag ser som en bonus! Då han tränar sig själv i den kuperade hagen hehe. Känns ganska bra att veta att han faktiskt går runt mycket i hagen och rör på sig om dagarna när jag inte hinner att gå ut med honom så ofta just nu. Han vill ju både äta och sen springa upp till staketet för att kika vad som händer. Och det är ganska brant upp dit på vissa ställen men han springer upp och ner med lätthet!

I morgon hoppas jag på att nån kan filma/ fota lite när jag klicker tränar! :) Och kanske rider en sväng. Vi får se. Är så galet sugen på att göra en liten film.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar