lördag 7 januari 2012



Snabbjobb!

Idag var vi in till travbanan och körde snabbjobb med dom båda damerna..
Körde 3 varv på slingan först och sedan in på rakan.. Hon var pigg i början utav denna dag kan jag lova.
Men när hon får ligga först så är de inga problem alls har jag märkt men hon har ändå energin kvar kan jag lova!
Använde inte någon klocka alls tänkte att detta skulle gå åt skogen först men Lucia är som en liiten tickande klocka själv hon sprang på lika fort som hon vet att man ska göra så det behövde jag inte beskymra mig om alls SKÖNT! Men däremot allt vingel i början ojj vad hon vingla inte alls bra.. Men dom andra gångerna vart det bättre och bättre! Helt otroligt!

Tänkte visa lite vad vi har för utrustning till dessa damer...


ett vanligt travbett med äppelsmak till Tiburetta










Inga kommentarer:

Skicka en kommentar