söndag 1 januari 2012

Shopping!


Joniserat Silvervatten 1 liter


Destillerat vatten med silverjoner. Dödar effektivt bakterier, virus och svamp.
Har använts till fotbad på häst och människa.
Även att spraya i halsen och näsan vid förkylning


Mer info om kolloidalt silver finns på www.silvervatten.se och www.ion-silver.com



Silversalva Liten

En otroligt bra sårsalva som dödar de flesta bakterier, virus och svampar på ett skonsamt sätt tack vare silverjoner. Emuoljan i salvan dämpar smärta till en viss del. Tillverkad för djur men inte så tokig att använda mot munsår och finnar på sig själv. Går även bra att ha som deodorant eftersom silvret dödar bakterierna som gör att det luktar.
Naturligt Innehåll: Kolloidalt silver, Emuolja, Aloe vera, Allantoin, Glycerol, E-vitamin och Eteriska oljor


Diamantbryne litet

Litet diamantbryne som är lämpat att göra kniven mycket vass. Får även plats i kroken på kniven. Har eget fodral som själva brynet går in i. Ca 1 dm långt i fodralet. Tryck inte när ni vässar.
Tillverkad i USA.


Yes nu har jag varit inne och handlat på CaisasShop och handlat för mitt presentkort jag fick där på julafton! Jag har velat ha silvervatten otroligt länge då det är ett supermedel mot strålröta! :) Så nu blir det fotbad för gubben! Köpte också ett litet och smidigt bryne att vässa min hovkniv med!

 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar