torsdag 15 december 2011

Beslutsångest.

Jävlar vilken besluts ångest jag fick nu alltså. Satt och planerade att bygga ihop ett sånt här träns till Lucky

Alltså att bygga ihop en spärrgrimma med ett westernträns. Billigt skulle det bli. Men... Så hittade jag det här helt galna underbara sjukt snygga tränset!


Bettlöst träns Bekvämt side-pull med löstagbar nosrem. Kan också användas som ett vanligt träns med bett . Dessutom ingår en hakrem och två tofsar. Side-pull nosgrimman är flätad och förstärkt med en fastare kärna men är fortfarande väldigt mjuk och följsam. Käkremmen är också rundflätad och kan knytas till en knut. Pannbandet är plattflätat.


Så nu har jag lite små panik här. Jag skulle ju inte ha ett sidepull hehe men detta har en mjukare nosrem och är mycket mildare än det jag har. Och så galet snyggt så jag kan inte slita blicken från det. Men med tyglar och allt skulle det gå på Cirka 1150. Det tränset jag visade överst skulle bara gå på 600 att bygga ihop.. Suck.

Vad tycker ni?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar