torsdag 15 december 2011

Imorgon kör vi igen då. Är fortfarande inte 100 men jag kommer att orka och det har jag verkligen bestämt mig för.! Antingen ska jag rida (tydligen) eller så åker vi in te banan och kör snabbjobb på banan eller rakan vi får se hur skogs slingan ser ut eftersom den inte var okej här om dagen.. 
Men ja det märk hur detta blir det kliar i fingrarna på mig som bara den är ju inte van att va hemma så här länge som jag har varit utan att hålla på med något.. Men ikväll ska ja iväg och rida sista lektionen för i år på ridskolan. Jo jag går där för att jag ska kunna utbilda mig mer än vad jag kan idag och så måste jag komma på lite ideér över vad jag ska göra med Tiburetta när jag väl ska utbilda henne :)

Skriver mer imorgon :)





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar