fredag 23 december 2011

Tiburetta och Lucia brukar vara jätte snälla, gör goa när vi är ute gör inte ett dugg men idag vet jag inte riktigt vad som hände... Det började med en lerig väg och tacka ja till att jag såg ut som jag hade badat i lera efter skogen :P Red ju och man tror inte att man blir lerig johoo de blir man!! haha!! Men iaf vi kom fram till en ridskola och sedan fortsatte vi på grusvägen.. Ja Stubbar är ju så förbannat farliga så då vart de farligt och Tiburetta hängde på och började ungefär bocka, men fick stopp på henne sen kommer vi till några som har lagt ut granris på bänkar eller vad det var och dom tvär vände!
Jättefarligt det med höll på att flyga av men icke då gick tummen i kras vet inte vad jag gjorde heller sen ska vi vända samma sak hände på hemvägen...
Slår i tummen igen och får ännu ondare..

Så Den turen slutade med att Tiburetta gick som handhäst hem för jag klarade inte av att rida... Har så förbannat ont i tummen.!

Men den vägen blir dom extra taggade på och tycker det är skit roligt så de var bara mitt fel det där med tummen...











Inga kommentarer:

Skicka en kommentar