fredag 30 december 2011

Nytt Träns!

Yes idag så åkte jag iväg till Karlstad för lite shopping på Färjestadshoppen och Hööks.

Jag köpte en spärrgrimma på Färjestad och ett westernträns som jag trånat efter länge på Hökks samt matchande westerntyglar till tränset i ponny storlek som jag sydde ihop i ändarna på bara = Perfekt längd för stor häst som engelska tyglar! Vilket jag föredrar då jag är så rädd att jag ska tappa tyglarna haha.
 
Och så här blev resultatet efter att jag skruvat ihop alla delar!






Och det blev faktiskt mycket snyggare än vad jag trodde att det skulle bli. Och nu hoppas jag bara på att det är lika fint på Lucky! Blev dock lite besviken på att det inte var vita sömmar i westerntränset så som det var på bilden på Hööks hemsida. Hmm kanske fanns två modeller. Iaf i morgon så blir det en test runda i det och jag har bett Matilda att fotografera oss lite då så då kommer det ut bättre bilder på tränset!

Vad tycker ni om iden?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar