tisdag 27 december 2011

Hejsan har inte haft så mycket med pollarna att göra under jul..

Men igår var jag ute och körde min lilla prinsessa Lucia..
Hon gick jätte bra låg knappt på bettet dock kändes som första gången jag körde henne när hon kom.
Men sista vändan låg hon verkligen på och var absolut finast av dessa vändor..
Körde i backen så hon ska kunna få mer muskler men snart är de slut på vinter vilan och allt som hör till så nästa vecka så börjar vi att köra snabb jobb med dem båda för att kunna starta dom om 6-7 veckor!

Då kommer ni få vara med på äventyr!

Höll på att landa på marken igår när jag körde hahha.. Hon blev rädd för något och jag tappade balansen som tur var satt jag i rockarden haha. Men så går de när man inte är beredd när hon skyggar för ett par stockar som hon har gått förbi X antal gånger!



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar