fredag 9 december 2011

Skriver ett litet inlägg!

Fredagen har dom bara fått stått eftersom vi körde så hårt i torsdags med back träningen.
Kommer att få rida "Idag" imorgon lördag förhoppningsvis :)
Om de nu går som planerat. 

Jag kommer snart om de går som allt de ska börja ändra lite häst så att ni är beredda på detta.
Vet inte riktigt hur ofta jag kommer få rida Tiburetta nu i början men dom dagarna jag rider henne
kommer jag bara skriva om henne och dom dagarna jag kör Lucia kommer ja skriva om henne.

Men så att alla vet så kommer inte Lucia vara den jag kommer att skriva om bara när jag tycker att jag är riktigt tjatig om Tiburetta bara för att ni ska få följa hennes genombrott från halvt om halvt musklad till en fin och musklad travare så tro nu inte att jag glömmer henne bara för detta!!
Skriver mer imorgon efter turen bakom eller på hästryggen!

// Josefin 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar