söndag 11 december 2011

Snabbt till stallet!

Eftersom min fästman slutade så sent idag kunde vi inte åka ut till stallet förens halv nio. Så vi åkte dit, mockade väldigt snabbt och fixade maten, sedan gjorde vi insläpp för våra två. Dem brukar gå in vid tio!

Nästa vecka jobbar min fästman kväll, så då åker vi dit på förmiddagen. Så då ska jag banne mig rida, hoppas även de är bra väder imorgon så Markus (min fästman) kan ta lite bilder på oss. Blir nog lite bommar och dressyr träning imorgon.
Varför jag inte kan åka till stallet tidigare när min fästman jobbar är för att jag inte har något körkort och stallet ligger 1 timmas gå väg här ifrån, 15min att åka bil drygt! Jag har dessutom ingen cykel och jag hade inte kunnat lämna min son precis hemma och han hade inte kunnat åka bakom cykel när han är så liten som han är just nu.

Men det skadar inte för Dampen att han får vila lite, bara att han tappar de lilla vi börjat bygga upp dock. Vilket är små tråkigt, men det kommer vi bygga upp igen. Men mer av mig och Dampen får ni imorgon!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar