söndag 18 december 2011

Ridit en underbar Tiburetta idag. Dock så glömmer vi alltid och sätta på bakskydden på henne då hon slår sig och de hörs när skona slår mot varandra.. Men nästa gång ska vi komma ihåg de.. Jag som trodde att vi skulle köra men ICKE S frågade vart har du ridbyxorna tog på mig mjukis för de är de jag brukar köra i.. Men de visade sig att jag skulle rida så fick rida i mjukis haha!!

De va lite hårt i marken så rätt mycket skritt men vissa delar var sladdade så då va de bara att trava på så underbart snäll.. Detta trodde jag faktiskt aldrig från första början. Kommer även att få henne som foderhäst nästa år efter att hon har tävlat klart.. Kan inte fatta riktigt att det är sant..

Men som sagt imorgon blir de Massage för dem båda och då får jag reda på om jag kan fortsätta att rida eller inte..

Bilder kommer på Tiburetta så fort jag har tid.. 



Mer info om hur de blir kommer imorgon!!





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar