lördag 17 december 2011

Har haft mycket att göra så nu kommer ja uppdatera ifrån igår..

Jag red Tiburetta igår. Dock inte så mycket i trav då jag inte orkade fullt ut på grund av min förskylning.. Lite tråkigt men så är de..
Kommer bilder inom kort på henne också så ni får se hur hon ser ut..

Det vart en liten pigg dam och med det menar jag lite hopp med bakbenen hon slår aldrig!, kvista med svansen, blev på hugget när hästarna sprang i hagen.. Brukar annars va tittig mot bilar när vi kör henne men inte när jag rider helt 100 hon är lite fjantig när man kör henne men helt 100% trafiksäker!
Människor som går eller står still kan också vara väldigt hemska har blivit fjantig nu på senaste tiden då Lucia alltid går först och Tiburetta i rygg hela tiden.

Men de va en härlig ridtur ialla fall körde lite back träning :)

Lucia har börjat sänka huvudet i backarna nu en total skillnad verkligen.
Hoppas att hon sänker sig lite till då blir det perfekt.
Det kommer bara bli träning i backar för dem båda då Lucia behöver sätta muskler.
Snabbjobben kommer när de har blivit lite hårdare i marken.

Vad tycker ni om att rida/köra på lite hårdare mark?


 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar